Tapahtumat | Suomen nuorisopsykiatrinen yhdistys ry

PSYKOOTTINEN NUORI

5. – 6. huh­ti­kuuta, 2018
Hotel Art­hur, Vuo­ri­katu 19, Helsinki

Mitä tehdä, kun nuo­rella on psy­koot­ti­sia oireita? Mitä se tar­koit­taa hänelle itsel­leen, hänen lähei­sil­leen ja nuo­ren tule­vai­suu­delle? Kuinka tar­jota paras mah­dol­li­nen hoito ja pitää yllä toi­voa pelot­ta­vassa tilan­teessa? Kou­lu­tus­päi­villä syven­ny­tään uusiin psy­koo­si­tut­ki­muk­siin, tutus­tu­taan eri­lai­siin käy­tän­töi­hin, hoi­to­mal­lei­hin ja näkö­kul­miin, joita hoi­dossa olisi tär­keää ottaa huo­mioon, sekä kuul­laan koke­mus­asian­tun­ti­jaa. Tervetuloa!

To 5.4.2018

Kou­lu­tus­päi­vien avaus,
Kirsi-Maria Haapasalo-Pesu, SNPY:n puheenjohtaja

Psy­koo­sin muut­tuva etio­lo­gia,